fredag 16. mars 2012

Ballongkjole

Eg grublar og grublar kver gong eg lagar denne kjolen!
Den har skjulte saumar og vrang og rett skal vriast og snuast til eg blir heilt svimmel!
Og eg blir like forundra kvar gong eg er ferdig og "vrir" alt på plass og det stemmer :)
Søt kjole til ei prinsesse!
Nydelig florlett  lilla bomullsvoilê med kvite prikkar.
Heilforet med jersey stoff.
Denne tenkte eg Leah på 1 år skulle få,
 men den er akkurat passe no og då vil den ikkje passe ho i sommar.
Den er sydd i str. 74
Kostar kr 250,-

Mønster Stoff og Stil
Stoff frå S&S








5 kommentarer:

  1. Så fine den var:) Elskar lilla og prikka. Den kjem nok til å bli fin på ei lita prinsessa.

    Klem

    SvarSlett
  2. Risikabelt prosjekt, mn vel verdt så flott resultat;) ha ei fiiine helg! Har fått "made by me" i posten idag, kven veit om inspirasjonen hentar mg inn? Kjekk bok iallefall!

    SvarSlett
    Svar
    1. "Made by me", då er du selt :) Det var den eg kjøpte meg og "vips" var eg hekta :)
      Nyt helga!

      Slett