torsdag 5. januar 2012

Godt nytt år!

Tida går enormt fort...godt me ikkje blir eldre :)
Har hatt ei flott julehøgtid i samen med dei eg er mest glad i, familien min!
Den litla prinsessa vår er ganske aktiv for tida, snart 11 mnd. Klatrar og klyv, krabbar avgårde.
Det har blitt vanskelig å sy, har blitt meir hekling og strikking!
Skal komma sterkt tilbake om eit par veker, då har eg ordna meg med eit sy rom :)
Gleder meg :)

Medan eg ventar på sy rommet får det heklest og strikkast :)

Nydelig lyng farga alpakka kjole/ tunika
Str. 4-12 mnd
Ligg til salgs på Epla butikken min!



Heklet overdel med strikket nedre del.
Kan brukast som kjole og deretter som tunika. Kjekk lengde då den litla prinsesso er ute å kryp.




Her er vår prinsesse med lik kjole/ tunika.


2 kommentarer:

  1. Hei Merete!

    Så fin kjolen blei:) Såg den blei fort seld.
    Legg meg til som følger eg.
    Ønske deg ein flott søndag

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Velkommen som følgar då :)
      Eg er ikkje den født "blogger" og strevar litt med diverse endo...men det går seg vel til :)

      Slett