fredag 10. februar 2012

"Vår prinsesse"

Eg likar godt å ha "heil" bukse på jenta vår før ho er begynt å gå.
Det er koseligt med kjolar, men lette å snuble i når ho kryp rundt.
Eg har for det meste brukt tunika eller bukser.
men no har ho teke sine første usikre og nervøse steg ut i verden :)
Snart spring ho :)
Men selebukser er deilige på.
Her er ei laga i pudder-rosa chenille. Halv foret med kvitt bomullstoff.
Applikert hjerte og sølv krokelisse bond :)
Ligg til salgs på Epla.




Str. 1 år

6 kommentarer:

  1. Så nydelig klær du lager. Jeg har lagt meg til som følger, og ser frem til trekningen du skal ha :)

    God helg, og velkommen innom hos meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Nydelige smykker du lager Marianne ! Gleder meg til å sette meg ned å kikke på butikken din på Epla :)
      God helg!

      Slett
  2. Nydelige ting du lager.Da har jeg blitt følgeren din:) Se i bloggen min også da.
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen Inger :)
      Eg er imponert over dåke som har tolmodighet til scrapping :) Kjempe fine kort du lagar! Har vert innom og kikka på bloggen din! Kjem no snart innom igjenn :)

      Slett
  3. Den var nydelig! :) Du lager mye fint! Legger meg også til som følger og i blogglista vår. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingrid :)
      no vart eg veldigt glad! Du er lagt ved mi bloggliste også :)
      Flotte barneklede!

      Slett