tirsdag 13. mars 2012

To bodyar på bestilling

Fekk forespørsel frå kunde om to bodyar og bukser som passar til.
Eg sende bilete av stoff på mail. Kunden valde ut 
muntre froskar kjøpt hos Citrone design, som desverre ikkje lenger eksisterer. Og kvite skyer på grøn bakrunn, kjøpt hos Cetho Design. 
Plast knapper i frå Lykkedragen.
 Kjøpt meg knappepresse der og er super fornøyd!
 Dei set som støypt fast :)
Kantet med Hilco Interlock frå Sydilla.
Mønster: Heiltspesiell.
Str. 92

Håpar ho vert fornøyd med resultatet!




6 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Jeg legger meg til som følger. Det froskestoffet er bare helt nydelig! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt :) Du er velkommen som fylgjar! Enig med dei froskane :)

      Slett
  2. Kjempefine!! Så synd at de froskene ikke er å fÅ kjøpt lenger, det stoffet var kjempestilig...

    SvarSlett
  3. Kan hende det går ann å få tak i det ein annan stad? Det er ein super strech i stoffet, utruligt deiligt som body stoff! Skulle gjerne ha fått tak i meir :)

    SvarSlett
  4. Skjønne bodyar. Froskane er jo kjempe herlige. Eg har dei i brunt. Kjøpt på Tiljamid.com. Trur dei har dei i rødt og, men ikkje i den fine turkise.
    Her er da sydag i dag. Emil sove og sove og gutane e i barnehagen. Herlig...

    SvarSlett
  5. De ble kjempeflotte! Det er så gøy med bestillinger. Da kan kunden involvere seg i hva h*n selv vil ha, og man får ofte lage noe som ikke allerede er laget :)

    SvarSlett